Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Την τυχη μας τη χορευτρια....!

Παντως εκανα οτι μου ειπατε....Και σταματησα να μυρισω λουλουδια και απο κοντα παω στο οτιδηποτε για να το ζησω....αλλα τιποτα.Τιποτα!Δεν τις μπορω αυτες τις μερες.Νιωθω οτι τα κανω ολα μηχανικα. Ανοιγω τα ματια μου και το πρωτο πραγμα που κανω ειναι να πατησω το κουμπι του υπολογιστη!Ποιος?Εγω!Που σηκωνομουνα οτι ωρα σηκωνομουνα και καφε επινα στην κιουρια Afn!Κατευθειαν εξω δηλαδη...Αλλα τι τα θες....Μια οτι εχουμε τη ρημαδα την εξεταστικη, μια οτι ο Πολυδωριδης plays the hard man, μια οτι στις παρεοphotos με βλεπω cartoon και με 2 ποντους υψος, ε οσο να πεις!Πολυ θελει ο ανθρωπος?...Συν οτι ο Ιασων δεν εχει κανει αλλη αναρτηση και δεν εχω ποιον να βρισω!Μαλλον θα σταματησε να σκεφτεται....Γαμω την τυχη μου τη χορευτριααααα!!!

Με ολη μου την αγαπη

S.

Δεν υπάρχουν σχόλια: